Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-20 из 20.
  • назад
  • 1
  • дальше
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)ТипЯзык
2017How to sell it to generation Z?Novitskaya, M. A., другиеThesisАнглийский
2016SMM use for promotion of educational services (in the context of Astrakhan state university)Solovkina, M., другие-Английский
2018SMM as a tool for business promotionKerez, A., другиеArticleАнглийский
2016New type of advertising: ADS on blogsAbiralo, D., другие-Английский
2019Making money on InstagramLobko, E., другиеArticleАнглийский
2020Social networks as an effective tool for attracting customers and generating revenueAfanasenko, K., другиеArticleАнглийский
2020Social media advertising growth and its impact on international businessButenko, V.ArticleАнглийский
2020Instagram as a source of incomeKudravets, A.ArticleАнглийский
2020Instagram posts and stories as an advertising tool for modern businessOlekhnik, E., другиеArticleАнглийский
2020Marketing policy of Belorusneft: directions of developmentTataryntsev, D.ArticleАнглийский
2020Advertisement aimed at generation ZLobko, E., другиеArticleАнглийский
2015Social media marketingYakuta, V.-Английский
2018Social Media Marketing in modern business environmentChernavtseva, P.ArticleАнглийский
2021Use of social media marketing by small businessesGnidko, K.ArticleАнглийский
2021Impact of marketing in the beauty industryGrakovich, V.ArticleАнглийский
2021Gamification in marketingGutovets, A., другиеArticleАнглийский
2021Features of advertising in the social network InstagramKlimova, M., другиеArticleАнглийский
2021Marketing tricks in digital businessPhuong Nga Nguyen, другиеArticleАнглийский
2022Social media marketing as one of the primary method of modern marketing communicationsOstrovskaya, D.ArticleАнглийский
2022The role of Instagram targeted advertising in marketing to young adults (18-25 years old)Aksenik, A.ArticleАнглийский
Результаты 1-20 из 20.
  • назад
  • 1
  • дальше